عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز یکی از نیازهای اصلی تهران و کلانشهرها، برنامه‌های خانواده محور است که در این شب‌های گرم پایتخت، بسیاری از این برنامه ها در برج میلاد تهران اجرا شده و خانواده ها را دور هم گرد آورده است.
کد خبر: ۲۴۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 15 June 2016
علیرضا دبیر در حاشیه بازدیدش از جشنواره رمضانی برج میلاد تهران، با اشاره به برنامه‌های شاد و مناسبتی در ماه مبارک رمضان که بویژه در سال‌های اخیر به لحاظ کمی و کیفی رشد چشمگیری داشته‌اند، گفت: ماه رمضان ماه خداست؛ ماه شادی و میهمانی است و حتی شب‌های احیا شب های رحمت است. شب عبادت است و عبادت جز فرح‌بخش بودن چیزی نیست.

وی با اشاره به پتانسیل‌های این ماه گفت: ماه رمضان فرصتی است تا برنامه‌هایی طراحی شود که مردم محور و خانواده محور باشد. باید فاصله میان افطار تا سحر را طوری برنامه ریزی کنیم که این موضوع در آن دیده شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ادامه داد: آن چه من در جشنواره شهر خدا دیدم، طراحی برنامه‌ها برای گروه سنی نونهالان تا سالمندان بود. این برنامه‌ها می‌تواند مردم را کنار هم بیاورد و صمیمیت ایجاد کند.

دبیر با اشاره به حضور خود و خانواده‌اش در این جشنواره گفت: من به همراه خانواده ام چند ساعتی بخش‌های مختلف و ایستگاه‌های متعدد جشنواره را دیدم و از برنامه‌های آن استفاده کردم. این برنامه‌ها می‌تواند باعث گرمی کانون خانواده شود. در این جشنواره برای هر گروه سنی برنامه و تفریحی تعریف شده است.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، جشنواره رمضانی برج میلاد تهران کار خود را با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی از 18 خرداد ماه آغاز کرد و جشنواره شهر خدا تا 15 تیرماه به کار خود ادامه می دهد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار