خطیب جمعه تهران
تابناک تهران - خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به افتتاح دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان جدید مجلس براساس قسمی که خورده اند باید حافظ دستاوردهای انقلاب و ولایت فقیه باشند.
کد خبر: ۲۴۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ 03 June 2016
 حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به آخرین جمعه شعبان افزود: در آستانه ماه رمضان هستیم و باید حقیقت ماه شب های قدر را درک کرد.
وی ادامه داد: باید در این ماه با ترک گناه و صله رحم بیشترین بهره را برد.

صدیقی با اشاره به تشکیل مجلس جدید خبرگان رهبری گفت: ملت ایران سرافرازی را رقم زدند و این مجلس با این محتوا و مجتهدین انقلابی، دشمن را عصبانی کرده و فقهای مجلس خبرگان نشان دادند که هم فقیه و هم مجتهد هستند و نسبت به انتخاب رئیس مجلس خبرگان که دشمن و نفاق داخلی به آن حساسیت دارد، اقدام کردند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به تشکیل مجلس جدید شورای اسلامی نیز ادامه داد: هیچگاه در طول انقلاب مردم ایران با خلاء مجلس شورای اسلامی مواجه نشدند و با نهایت امنیت و آرامش انتخابات برگزار شد.

وی با اشاره به قسمی که نمایندگان در هنگام مراسم تحلیف قرائت می کنند، اظهار داشت: با این قسم حجت تمام است، اگر نمایندگان کمی دقت کنند می بینند که نظام، نظامی انقلابی و حاصل خون شهدا است و نمایندگان باید بدانند که سر سفره چه کسی نشسته اند و با تمامی وجود باید پاسدار دستاوردهای آن باشند و آن ولایت فقیه است.

صدیقی تصریح کرد: انقلابی بودن یعنی وفادار بودن به قانون اساسی و خدا نکند که نماینده ای که قسم خورده، ملتزم به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب نباشد.

خطیب جمعه تهران افزود: انتظار رهبر انقلاب از مجلس، دو مورد اقتصاد و تعمیق فرهنگ دینی است که امیدواریم که نمایندگان به آن وفادار باشند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام (ره) گفت: جا دارد که سخنان رهبر معظم انقلاب درباره انقلابی بودن شکافته و درباره آن بحث های فراوانی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار