چند تن از خریداران مجتمع تجاری نگین البرز به دلیل عدم تحقق وعده‌های شهرداری در مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند.
کد خبر: ۲۳۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 31 May 2016
در حاشیه دویست و شصت و سومین جلسه شورای علنی شورای شهر تهران جمعی از سرمایه‌گذاران مجتمع نگین البرز در مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند.

نماینده این سرمایه‌گذاران گفت: پروژه نگین البرز سال 87 در منطقه یک تهران اجرایی شد و از همان سال نیز از سوی شهرداری تهران به مردم فروخته شد و تاکنون تمامی وجوهات پرداخت شده است.

وی افزود: مسئولان شهرداری قول داده بودند تا سال 90 این پروژه تکمیل ولی هنوز تکمیل نشده است و سرمایه‌گذاران و خریداران این پروژه‌ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

وی افزود: این پروژه به منطقه یک واگذار شده اما چون وجهی نداشته است پروژه باقی مانده و تکمیل نشده است. مدیرعامل توسعه فضای شهرداری تهران نیز از تکمیل این پروژه استقبال می‌کند اما هنوز که هنوزه تکمیل نشده است.

به گفته این خریدار پروژه نگین البرز، این مجتمع 500 واحد تجاری، سالن‌های شهربازی و 60 هزار متر مربع مساحت دارد و برای شهرداری تهران بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: همه مالکان نگران هستند و از طریق شورا پیگیر این مسأله خواهند بود.

در ادامه محمد حقانی عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: از سال 90 تا الان مجتمع تجاری نگین البرز در بلوار ارتش با مشارکت مردم ساخته شده و قرار بوده در این سال تمامی مغازه‌ها، سینماها، مجتمع‌های ورزشی و تفریحی این مجتمع تحویل داده شود ولی هنوز متاسفانه این اتفاق صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران و همچنین سرمایه‌گذاران خود در این پروژه سهم دارند که متاسفانه شهرداری به تعهدات خود عمل نکرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری منطقه یک و شرکت توسعه فضاهای فرهنگی باید این مورد را بررسی و اقدامات لازم انجام شود.

حقانی افزود: یکی از مالکین عنوان کرده که شهردار تهران از این پروژه ابراز بی اطلاعی کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار