فرماندار تهران در گفت و گو با تابناک خبر داد:
تابناک تهران- قرار است، رییس جمهور بعد از سه سفر استانی به سه شهرستان استان چهار سفر دیگر یعنی به سایر شهرستان ها داشته باشد. البته به گفته فرماندار تهران هنوز زمان و جزییات این سفرها مشخص نیست.
کد خبر: ۲۲۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 02 May 2016
سفرهای استانی روسای جمهور همواره امری و به صورت سنتی در همه دوره ها انجام می شد. هدف از این سفرها بررسی و شناسایی مشکلات و کمبودهای هر استان به تناسب ظرفیت و ها و پتانسیل های موجود بوده تا در راستای آن دولت بتواند به حل آن اهتمام بورزد اما شکل این سفرها در دوره ریاست جمهوری نهم و دهم تغییر کرد. در واقع روحانی بر برخی از سنت های دو دولت قبل خط قرمز کشید و از این جهت سفرهای استانی وی نیز رنگ و رخ دیگری گرفت.

محمود احمدی نژاد به گفته خود تنها رییس دولتی است که به همه ایران سفر کرده است. سفرهای استانی در دوره نهم ریاست جمهوری هرچند با مخالفان و موافقان به شیوه خاص که همراه بود اما انجام شد و در دوره بعدی یعنی دهم نیز به همان روال ادامه یافت. اینکه بعدها در پایان دوره دوم ریاست جمهوری دهم منتقدان و مخالفان وی آن را سیاسی قلمداد کردند و پس از آن نیز اعلام کردند که انبوهی از مصوبه های اجرا نشده در همه استان ها باقی مانده اما در دولت یازدهم نیز ادامه یافت اما نه به سرعت و گستردگی قبل.

حسن روحانی، رییس دولت یازدهم مانند اسلاف خود برخی استان ها را برای سفر و رسیدگی به مشکلات آنها انتخاب کرد و اکنون نیز قرار است حسن روحانی در بیست و ششمین سفر استانی خود درسومین سال ریاست جمهوری اش به کرمان سفر کند.

استان تهران در دولت قبل نیز شاهد چند سفر استانی رییس دولت قبل بود و در این دوره نیز دولت یازدهم با توجه به اهمیت پایتخت به برخی از نقاط استان تهران سفر کرده است.

عیسی فرهادی، در گفت و گو با تابناک با اعلام این مطلب که رییس جمهور سه سفر  به استان تهران داشته، افزود:سفر استانی رییس جمهور به استان تهران شامل دو سفر به غرب استان و یکی هم ری و اطراف آن بوده است.

فرماندار تهران در ادامه بیان کرد: رییس جمهور قرار است دو سفر دیگر به استان تهران یعنی به 4 شهرستان دیگر داشته باشد. البته جزییات و زمان این سفرها مشخص نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار