حسین الماسی مدیرکل روستایی و شوراهای اسلامی استانداری تهران در همایش معرفی شوراهای اسلامی شهر وروستا، شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان نماد مردم سالاری در شهرستان ملارد ضمن تبریک ایام مبارک و پرشکوه دهه فجر گفت: در دو سال گذشته، 2 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مالیات بر ارزش افزوده و ۳میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل جرائم رانندگی به مناطق روستایی شهرستان ملارد اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۷۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 03 February 2016
الماسی افزود: توسعه روستایی یکی از اولویت های برجسته و حائز اهمیت مجموعه استانداری تهران و دولت به شمار می رود و برای تحقق این امر در طول دو سال گذشته، تلاش های بسیاری لحاظ شده و درآینده نیز برنامه های مدونی اجرایی خواهد شد.

مدیر کل روستایی و شوراهای اسلامی استان تهران عنوان کرد: ۱۵ میلیارد تومان نیز تسهیلات به نیروگاه هفت مگاواتی و تولید گل رُز روستای دهک اختصاص پیدا کرد که مجموع اقدامات فوق بیانگر عزم جدی استانداری برای حصول رونق و شکوفایی هر چه بیشتر در حوزه روستایی این شهرستان است.

وی با اشاره به قدمت ۱۲ ساله اداره کل روستایی شوراها افزود: در طول بیش از یک دهه اخیر ۵۶ دستگاه خودروی حمل زباله مکانیزه، ۲۶۸ نیسان، ۱۰۱ دستگاه نیسان کمپرسی در میان روستاهای این استان توزیع شده که امیدواریم در آینده نیز این روند با تقویت هر چه بیشتر پیگیری شود.

الماسی عنوان کرد: نقش جامعه روستایی در انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برجسته و شایسته بوده و امید است در انتخابات هفتم اسفندماه نیز روستا نشینان با حضور پر رنگ و جدی خود، گام سازنده ای را برای انتخاب اصلح بردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار