مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از اجرای طرح کتاب با عنوان «هبه کتاب» همزمان با هفته کتاب در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 16 November 2015
برزین ضرغامی روز دوشنبه با بیان اینکه از 24 تا 30 آبان ماه به عنوان هفته کتاب نامگذاری شده افزود: طرح هبه کتاب از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد است که با مشارکت سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران و نهاد کتابخانه های عمومی استان در اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح کتاب های خوانده شده شهروندان جمع آوری می شود افزود: شهروندان می توانند کتاب های خود را به تمامی کتابخانه های سطح استان تهران تحویل دهند.

ضرغامی ترویج فرهنگ اهدا رایگان کتاب های مطالعه شده شهروندان به سایرین را از اهداف این طرح دانست و گفت: در پی اجرای این طرح کتابخانه های عمومی سازمان ها، مدارس و مناطق محروم کشور تجهیز می شوند.

وی از شهروندان خواست در صورت تمایل تا پایان روز 30 آبان ماه با مراجعه به کتابخانه های سطح استان کتاب های خوانده شده خود را تحویل دهند.

وی گفت: کتابخانه های زیرنظر سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران و امور کتابخانه های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در این هفته آماده دریافت کتاب های اهدایی شهروندان هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: مسئولان کتابخانه ها باید ظرف مدت پنج روز کاری پس از این هفته، کتاب های اهدایی شهروندان را به پایگاه مبادله کتاب ارشاد تحویل دهند.
ضرغامی خاطر نشان کرد: استان تهران بدون احتساب کتابخانه های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، 130 کتابخانه دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار