در آستانه پنج شنبه و جمعه پایان سال با حضور مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ پاسگاه ویژه راهور به نام زنده یاد سرهنگ حسنی در مرکز سازمان بهشت زهرا(س) افتتاح و بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴ 11 March 2015
به گزارش  روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) سردار تیمور حسینی، در نشستی که با حضور روسای کلانتری ها و مراکز پلیس راهور تهران بزرگ در گلزار شهدا برگزار شد، اظهارداشت: با توجه به اینکه لحظات تحویل سال از روز جمعه و روزهای پایانی هفته آغاز می شود، ضمن پیش بینی برنامه ریزی های لازم انجام شده و با همکاری فشرده ای که با همکارانمان در سازمان بهشت زهرا(س) داریم تمام سعی و تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندان و روانسازی ترافیک را به کار خواهیم بست.

وی با ارزشمند خواندن همکاری تنگاتنگ پلیس و شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا (س) به ویژه در پنجشنبه و جمعه های پایان سال، افزود: این هماهنگی ها و همدلی ها در نهایت به نفع مردم است و شهروندان می توانند با خیال آسوده رانندگی کنند و از وقت و ساعاتی که برای سرزدن و احترام به گذشتگان خود در آستانه ی سال جدید اختصاص داده اند به نحو شایسته ای استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر امام راحل با اشاره به همکاری خوب پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری تهران گفت: ما با تمام وجود به پلیس و زحمات این عزیزان اعتقاد داریم و می دانیم که خدمت کردن به پلیس یعنی خدمت کردن به شهروندان و تکریم مردم.

اکبر توکلی و سردار تیمور حسینی به همراه روسای کلانتری های راهور و مدیران ارشد سازمان بهشت زهرا(س) ضمن ادای احترام به 30 هزار شهید آرمیده درگلزار شهدای بهشت زهرا (س) پاسگاه زنده یاد سرهنگ حسنی واقع در مرکز سازمان بهشت زهرا(س) را در در آستانه پنجشنبه و جمعه پایانی سال افتتاح کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار