کد خبر: ۱۱۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۶ 13 October 2015
کیهان نوشت:

نطقه حصارک واقع در شمال غربی تهران با جمعیت‌ 12 هزار نفر با مشکل آب شرب روبرو است و مشکل اصلی این موضوع مخالفت‌های دانشگاه‌ آزاد علوم و تحقیقات برای انتقال لوله از این دانشگاه ارزیابی شده است.

به گفته وی، به دلیل اینکه وضعیت آبرسانی مردم تاکنون برای ما اهمیت زیادی داشت بدون اینکه این کار برعهده ما گذاشته شود اما تاکنون تامین آب را انجام دادیم و در حال حاضر نیز به اصلاح شبکه توزیع پرداخته‌ایم و امیدواریم که طی سه ماه آینده این مشکل به طور کامل برطرف شود.

وی با بیان اینکه در بحث حق مالکانه هیچ مشکلی وجود ندارد و ما می‌توانیم به این موضوع ورود پیدا کنیم، اظهار کرد: این مشکل قابل حل است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

همچنین به گفته طارمی مدیرعامل آب و فاضلاب منطقه سه استان تهران مشکل اصلی انتقال آب منطقه حصارک مخالفت‌های دانشگاه آزاد برای عبور خط لوله آب شرب این منطقه است که البته این مسئله بارها از طریق شورایاری محله به مقامات ذیربط مکاتبه شده و اگر دانشگاه آزاد اجازه بدهد که این پروژه اجرایی شود، ظرف مدت سه ماه انتقال آب 2/5 کیلومتری خط 400 میلیمتر این محله انجام می‌شود.

وی اجرای این پروژه را به طور 100 درصد مربوط به موافقت دانشگاه آزاد برای عبور خط لوله عنوان و اظهار کرد: سازمان آب و فاضلاب تمامی حق و حقوق این دانشگاه را به طور کامل پرداخت می‌کند اما آن طور که به نظر می‌رسد مخالفت دانشگاه آزاد با اهالی این منطقه بر سر اراضی است که امیدواریم به زودی این مشکل برطرف شود.

گفتنی است، از سال 1381 مخزنی در ارتفاعات مرادآباد برای تامین آب شرب و مناطق بالادست حصارک و سیمون‌بولیوار تعبیه شد که در سال 1386 به بهره‌برداری رسید که بر اساس همین طرح نیز آب شرب تمامی مناطق به جز حصارک تامین شد لذا تاکنون تجمع‌ها و اعتراض‌های زیادی از سوی‌ اهالی حصارک در مقابل آب و فاضلاب استان تهران شده است که امید می‌رود وعده‌های داده شده تحقق یابد و مشکل اهالی حصارک برطرف شود. برخی مسئولان وعده داده‌اند طی سه هفته آینده قرار است دانشگاه‌ آزاد با انتقال خط ‌لوله مزبور موافقت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار