يك عضو كميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر تهران ،گفت : تراكم خودروها در معابر شهري تهران آزار دهنده است و عملاً دو سوم حجم خيابان‌های این کلان­شهر به پاركينگ خودروها تبديل شده‌اند.
کد خبر: ۹۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 12 September 2015
غلامرضا انصاري با بیان این که  علاوه بر توسعه حمل و نقل عمومي، بايد نسبت به احداث پاركينگ‌هاي زير سطحي و انتقال خدمات خودرویی همچون پمپ بنزين، اتو سرويس، كارواش، خدمات فني و مشاغلي كه با خودرو سر و كار دارند، به زير زمين اقدام کنیم گفت : تراكم خودروها در معابر شهري تهران آزار دهنده است و عملاً دو سوم حجم خيابان‌های این کلان­شهر به پاركينگ خودروها تبديل شده‌اند.

انصاري با بيان اين كه توسعه زيرساخت‌هاي شهري، مي‌تواند نارسايي‌هايي همچون تراكم ترافيك و ‌آلودگي هوا را كنترل نموده و كاهش دهد، تصريح كرد: بايد تلاش كنيم تا با ايجاد كمربند سبز در اطراف تهران، راه پیوستن نقاط جمعیتی اطراف تهران به حريم شهر و توسعه تهران به نقاط پيراموني شهر را محدود كنيم.

اين عضو شوراي اسلامي شهر تهران در پايان با تأكيد بر اين كه تهران، علاوه بر مشكلاتي همچون تراكم ترافيك و آلودگي هوا با معضلات ديگري نيز روبه‌روست، خاطرنشان كرد: از ديگر مشكلات تهران، مي‌توان كمبود آب و وجود گسل‌هاي فعال را نام برد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار