رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از تصویب 51 تبصره بودجه عمومی سال 94 شهرداری تهران خبر داد و افزود: پرونده بودجه عمومی سال 94 شهرداری تهران بسته شد.
کد خبر: ۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸ 01 March 2015

علیرضا دبیر در گفت و گو با ایرنا در خصوص پایان یافتن بررسی بودجه عمومی شهرداری تهران توسط اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی ششمین جلسه غیر علنی شورای شهر گفت: امسال برای اولین بار بودجه سازمان ها و شرکت های شهرداری بلافاصله بعد از اتمام مراحل بررسی بودجه عمومی روز سه شنبه در صحن علنی بررسی می شود.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته بودجه سازمان ها و شرکت ها در فروردین ماه بررسی می شد ادامه داد: در سال جاری کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با همکاری همه اعضای شورای شهر، مراحل تصویب بودجه را با سرعت بیشتری پیش برد تا بودجه سازمان ها و شرکت ها نیز تا پیش از پایان سال تصویب شود.

دبیر با بیان اینکه بودجه عمومی شهرداری تهران شامل بودجه مناطق، واحدهای ستادی و راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ است گفت: این بودجه از حیث منابع و اعتبار شامل درآمدها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی های مالی اعم از نقد و غیرنقد بالغ بر 172 هزار و 190 میلیارد ریال است.

وی خاطر نشان کرد: این بودجه شامل بیش از 111هزار و 90 میلیارد ریال نقد و 61 هزار و 99 میلیارد ریال بودجه غیر نقد است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران افزود: بودجه از حیث مصارف نیز شامل هزینه ها، تملک دارایی های سرمایه ای و تملک دارایی های مالی بالغ بر 172 هزار و 190 میلیارد ریال تصویب شده است.

وی اعتبارات هزینه ای را بیش از 46 هزار و 963میلیارد ریال عنوان کرد.

همچنین افزود: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای نیز از سوی اعضای شورای شهر بیش از 90 هزار و 252 میلیارد ریال تصویب شده است.

وی در ادامه اعتبارات تملک دارایی های مالی را 34هزار و 274میلیارد ریال و اعتبارات هزینه ای راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ را بالغ بر 700میلیارد ریال عنوان کرد.

دبیر با اشاره به اینکه 35.5 درصد بودجه غیر نقد و 65.5 درصد بودجه نقد در اعتبارات سال آینده شهرداری تهران تعیین شده گفت: شهرداری تهران مجاز است تا سقف 35.5 درصد از منابع بودجه را به صورت غیرنقدی استفاده کند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران، بودجه شهرداری تهران را 17 هزار و 219 میلیارد تومان تصویب کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار