معاون سیاسی – اجتماعی استاندار تهران گفت: تا کنون ۲۰ میلیارد تومان کمک از خیرین برای توسعه حرم علوی جمع‌آوری شده است و امیدواریم شاهد اجرای الگوی مشارکت‌های مردمی برای امور خیر در تمام حوزه‌ها باشیم.
کد خبر: ۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴ 25 February 2015
به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، چاوشی با اشاره به کمک و نذورات مردمی عنوان کرد: در این راستا در شهرستان‌های استان تهران بالغ بر 20 میلیارد تومان کمک برای توسعه حرم مطهر علوی جمع‌آوری شد که برای پیشبرد این هدف باید تلاش شود تا شاهد اجرای چنین الگویی به شکل مشارکتی در تمام حوزه‌ها باشیم.
وی با توجه به الگوسازی برای همکاری‌های مردمی برای امور خیر گفت: افزایش مشارکت‌های مردمی در تمام حوزه‌ها الزامی است و امیدواریم روز به روز شاهد مشارکت‌های بیش‌تری از سوی مردم باشیم.
چاوشی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اهداف پیش رو، باید افرادی که توان و انگیزه کار خیر دارند، راهنمایی و سازماندهی شوند و این کار با همکاری‌های لازم با سایر دستگاه‌های متولی انجام شود.
معاون سیاسی ــ اجتماعی استاندار تهران افزود: می‌توان چنین اهدافی را با برگزاری همایش‌های سالانه و با دعوت از افراد خیر ترتیب اثر داد که این مهم با کمک رسانه‌ها می‌تواند خلأ اجتماعی در جامعه را پر کند.
به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات، حرم مطهر علوی به مساحت 220 هزار مترمربع دارای کاربری‌های مختلف از جمله (موزه، کتابخانه، اداری و اطلاع‌رسانی، مهمانسرا و رستوران حرم، پارکینگ اختصاصی، سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه) است. همچنین فضاهای جانبی(ساختمان تأسیسات موتورخانه مرکزی، بقعه امام زین العابدین(ع)، تونل زیرگذر، رواق‌های اطراف مجموعه)  به مساحت 13هزار مترمربع را شامل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار