در راستای اجرای طرح نمادسازی خط سفید تحقق یافت
معاون حمل و نقل و ترافیک مدیر شهری جنوب شرق تهران از کاهش 45 درصدی تخلفات رانندگی در منطقه در راستای اجرای طرح نمادسازی خط سفید خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 28 July 2015
سیدجلال حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثیر مثبت طرح نمادسازی خط سفید در رفتار ترافیکی شهروندان اظهار داشت: مهیا شدن زیرساخت‌های شهری شامل اجرای خط‌کشی، هوشمندسازی، نظم‌بخشی تابلوها و علائم شهری در کنار ارائه آموزش‌های لازم در زمینه طرح آسمان آبی زمین پاک به‌ویژه با محوریت خط سفید و انضباط ترافیکی منجر به نتایج خوبی در زمینه کاهش تخلفات رانندگی و تصادفات فوتی در منطقه شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک مدیر شهری جنوب شرق تهران در ادامه با اشاره به اینکه در مقایسه با مهرماه 92 تا خرداد 93 و مقایسه مهر 93 تا خرداد 94 میزان تاثیرگذاری در مجموع 35 درصد کاهش‌ یافته است، افزود: در این راستا بیش از 46 درصد تصادفات فوتی، 45 درصد تخلفات رانندگی و بیش از 12 درصد تصادفات جرحی کاهش داشته است.

به گفته وی برگزاری کلاس‌های مختلف ویژه شهروندان در مدارس و سراهای محلات، توزیع بروشور و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه رانندگان از جمله اقداماتی بوده که با هدف فرهنگ‌سازی و با موضوع طرح نمادسازی خط سفید اجرا شده است.

حسینی در پایان یادآور شد: مشارکت و همکاری شهروندان نقش بسیار موثری در موفقیت این طرح خواهد داشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار