رئیس شورای شهر شهریار خبر داد
رئیس شورای اسلامی شهر شهریار گفت: پایانه مسافربری شهید دنیامالی اندیشه نخستین پایانه برون‌شهری در این منطقه است که با سرمایه‌ای بالغ بر 10 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۱۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 30 May 2018
 
 فارس: پایانه مسافربری شهید دنیا مالی اندیشه نخستین پایانه برون‌شهری در این منطقه است که با سرمایه‌ای بالغ بر 10 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. 

وی بیان کرد: قبل از راه‌اندازی این پایانه تردد مسافرین در ابتدای ورودی این منطقه انجام می‌شد که علاوه بر بار ترافیکی، جوابگوی تأمین نیاز شهروندان این منطقه نبود.

رئیس شورای اسلامی شهر شهریار تصریح کرد: مقرر شد چهار دستگاه اتوبوس و 300 دستگاه تاکسی در پایانه درون‌شهری شهید دنیا مالی اندیشه مستقر و از ساعات پنج و 30 دقیقه صبح تا 10 شب به شهروندان این منطقه ارائه خدمات کنند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرائی این پایانه در سال 1394 آغاز و در شهریور سال 1396 هفته دولت توسط مسؤولان کشوری افتتاح شد که با پیگیری شورای اسلامی شهر شهریار و شهرداری در خرداد 97 راه‌اندازی شد. 

مهدور در پایان متذکر شد: به‌منظور رفاه حال مسافران، دو دستگاه ون به‌طور رایگان از سر فاز یک تا پایانه نیز خدمات‌رسانی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار