قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه هنوز تصمیمی برای نوبت‌بندی آب و یا افت فشار آب برای تهران گرفته نشده است، گفت: مصرف آب در تهران از ابتدای امسال ۹ دهم درصد رشد داشته و نشان می‌دهد که مصرف همچنان بالاست.
کد خبر: ۵۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 22 June 2015
علیرضا نوذری‌پور در پاسخ به این سؤال که با آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب و با توجه به اینکه تبلیغات زیادی از سوی این شرکت انجام می‌شود، آیا تأثیری بر کاهش مصرف آب شهروندان تهرانی صورت گرفته است، گفت: مصرف آب شرب در تهران همچنان بالاست اما موضوع حائز اهمیت این است که روند رشد مصرف که سالانه 3 درصد بوده متوقف شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون مصرف آب تهرانی ها 9 دهم درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است، گفت: همه ساله مصرف آب در تهران 3 درصد رشد می‌کرد که امسال این رشد متوقف شده است، اما همچنان مصرف آب در شهر تهران بالاست.

نوذری‌پور با تأکید بر اینکه انتظار از مردم برای همکاری در صرفه‌جویی مصرف آب بیش از این است، خاطرنشان کرد: مصرف آب تهران روز گذشته به 3 میلیون متر مکعب رسید که این عدد بالایی است.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران در پاسخ به این سؤال که آیا نوبت‌بندی آب و افت فشار در تهران انجام می‌شود، افزود: فعلاً برنامه‌ای برای نوبت‌بندی آب و افت فشار آب در شهر تهران نداریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار