فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری کلاهبردار و زمین‌خوار 15 میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ 21 June 2015
 شیخ‌مراد مرادی اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه قصد فروش زمینی به ارزش 15 میلیارد ریال در بخش رودهن شهرستان دماوند را داشته و توسط فردی که خود را از آشنایان مقامات بلندپایه کشور معرفی کرد بود، مورد کلاهبرداری واقع شده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان دماوند قرار گرفت و مشخص شد که این فرد در سال‌های گذشته نیز به دلیل کلاهبرداری و عضویت در باند بزرگ زمین‌خواری توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر و پس از تحمل حبس آزاد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تصریح کرد: پس از انجام کار اطلاعاتی بی‌وقفه، فرد مورد نظر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شد.

مرادی در ادامه افزود: با حضور فرد مالباخته و ارائه مدارک و ادله لازم، فرد کلاهبردار موارد اتهام را قبول و به جرم خود اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: برای فروش ملک و زمین خود، به ادارات معتبر مربوطه و نمایندگی‌های مجاز خرید و فروش املاک مراجعه و از معامله با افراد ناشناس پرهیز کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار