رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اجرای طرح ساماندهی اسناد املاک و مستغلات شهرداری تهران بزودی به پایان می رسد.
کد خبر: ۴۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 16 June 2015
 علیرضا دبیر در یکصد و شصت و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی طرح الزام شهرداری تهران به اعلام لیست تمام اموال قابل فروش در سال آتی افزود: جلسات متعددی در این کمیسیون به منظور بررسی روند ساماندهی اسناد املاک و مستغلات شهرداری تهران برگزار شده و سازمان ثبت املاک نیز همکاری نزدیکی با شهرداری تهران برای اجرای هرچه سریعتر این طرح دارد.

وی در ادامه پیشنهاد رد طرح 'الزام شهرداری تهران به اعلام لیست تمام اموال قابل فروش در سال آتی به همراه برآورد ریالی هر مورد در تنظیم و ارائه درآمدها و بودجه پیشنهادی' را ارائه کرد.

رحت الله حافظی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نیز خاطر نشان کرد: طرح ساماندهی اسناد و املاک و مستغلات شهرداری تهران و طرح مدیریت منابع غیرنقد شهرداری تهران هنوز تعیین تکلیف نشده است.

محمد سالاری رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران نیز در موافقت با پیشنهاد ارائه شده از سوی کمیسیون برنامه و بودجه شورا گفت: در این لایحه پروژه ها اولویت بندی نشده و مشخص نیست کدام املاک باید به فروش برسد و کدام اجاره داده شده و در مالکیت شهرداری بماند.

وی تاکید کرد: این نوع لایحه ها باید در بودجه سال 95 تعیین تکلیف شوند.

براساس این گزارش، اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تایید پیشنهاد ارائه شده، طرح الزام شهرداری تهران به اعلام لیست تمام اموال قابل فروش در سال آتی را رد کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار