نماینده سابق مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در بستن قرارداد با غول‌های صنعتی جهان بی‌گدار به آب نزند، گفت: سود بالای تسهیلات بانکی، تولیدکنندگان را جذب تولید ملی نمی‌کند.
کد خبر: ۴۵۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ 08 July 2017
حسین گروسی درباره وضع صنعت در کشور اظهار کرد: صنعتگران در کشور به خاطر رکود و تورم وضع مطلوبی ندارند.
 
وی ادامه داد: دولت در سال‌های گذشته نتوانست از تولید ملی حمایت کند و برای رفع مشکلات کشور بیشتر نگاه خود را به بیرون معطوف کرد.
 
نماینده سابق مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حمایت از تولید ملی پیامدهای مثبتی به همراه دارد، تصریح کرد: کارخانجات تعطیل و نیمه‌فعال بار دیگر به چرخه تولید برمی‌گردند و اشتغال‌زایی هم دستخوش تحول می‌شود.
 
گروسی با اشاره به اینکه بانک‌ها برخلاف گذشته باید در خدمت تولید ملی باشند، اضافه کرد: بانک‌ها باید سرمایه‌های خود را به سمت رونق تولید ملی هدایت کنند.
 
وی با بیان اینکه بانک‌ها اکنون تسهیلات به تولیدکنندگان داخلی ارائه می‌کنند، تصریح کرد: سود تسهیلات بانکی بالاست و تولیدکننده را جذب تولید ملی نمی‌کند.
 
نماینده سابق مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سود بالای تسهیلات بانکی بدهی بزرگی برای تولیدکنندگان در آینده از نگاه آن‌ها تلقی و محسوب می‌شود، اضافه کرد: تولیدکنندگان داخلی به این تسهیلات بانکی به‌عنوان بدهی بزرگ در آینده نگاه می‌کنند.
 
گروسی با اشاره به اینکه دولت در سود تسهیلات بانکی ارائه شده به تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی تجدیدنظر کند، تصریح کرد: این تسهیلات صرف رونق تولید ملی خواهد شد و باید با سود کم به تولیدکنندگان داخلی ارائه شود.
 
وی با بیان اینکه با حمایت از تولید ملی قول دولت به رونق اشتغال جوانان و کاهش درصد بیکاری محقق خواهد شد، اضافه کرد: حمایت از تولید ملی باید یک اصل مهم در سیاست‌های دولت دوازدهم باشد.
 
نماینده سابق مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در بستن قراردادها با غول‌های صنعتی جهان نباید بی‌گدار به آب زد، تصریح کرد: دولت باید در این راستا امتیاز بگیرد نه امتیاز بدهد.
 
گروسی با اشاره به اینکه بستن قرارداد با غول‌های صنعتی جهان باید سرمایه خارجی و تکنولوژی روز دنیا را به داخل کشور هدایت کند، افزود: از سوی دیگر نباید حمایت از تولید ملی را فراموش کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: حمایت از تولید ملی یک اصل مهم است؛ زیرا رفع معضل بیکاری و رونق اشتغال جوانان با حمایت از تولید ملی امکان‌پذیر است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار