رئیس هیأت ژیمناستیک استان تهران گفت:‌ حمایت‌های مالی ویژه از ژیمناستیک تهران صورت نمی‌گیرد و اجاره سالن‌های ورزشی بودجه می‌خواهد.
کد خبر: ۴۵۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 02 July 2017
روح‌الله وین درباره وضع رشته ژیمناستیک این استان اظهار کرد: متأسفانه در جریان اجرای برنامه‌های هیأت با مشکلات مالی مواجه هستیم و حمایت‌های مالی به‌طور ویژه صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی در قالب برگزاری مسابقات درون‌استانی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در کنار برنامه‌های کارگاهی داریم که اجرای آن‌ها با مشکلات مالی مواجه شده است.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان تهران با تأکید بر اینکه طبق قانون باید سالن‌های ورزشی را اجاره کنیم، تصریح کرد: اجاره سالن‌های ورزشی به بودجه و اعتبار نیاز دارد و متأسفانه در این بخش کمبودهایی داریم.

وین با اشاره به اینکه ژیمناستیک‌کاران خوبی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان داریم، اضافه کرد: چهار ژیمناستیک‌کار نوجوان تهرانی بعد از رقابت‌های قهرمانی کشور با ورود به تیم ملی جوانان، یک سال بعد در مسابقات آسیایی تایلند مقام پنجم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه رقابت ژیمناستیک‌کاران جوان ایران با ورزشکاران مطرح دنیا در رده سنی جوانان نزدیک است، افزود: این فاصله در سال‌های آینده نزدیک‌تر از قبل خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار