فرماندار قدس با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی گفت: عدم تخصیص اعتبارات موجب ناتمام ماندن پروژه پل ورودی شهرقدس است.
کد خبر: ۴۳۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 12 June 2017
سید مهدی محمدی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قدس ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مسئولین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: ما در سال گذشته از حدود بیست و هفت هزار میلیارد بودجه تخصیص داده شده برای شهرستان فقط توانستیم مقدار هشت هزار میلیارد و صدو هفتاد و شش میلیون تومان بودجه را جذب کنیم.

وی افزود: این در حالی است که پروژه های ناتمامی همچون پل ورودی شهر قدس را داریم که متاسفانه کند پیش می رود، این پروژه مقرر بود اردیبهشت ماه افتتاح شود و پروژه بیمارستان که پیشرفت خوبی داشته، اما به بهره برداری نرسیده است.

فرماندار قدس افزود: از دیگر پروژه ها بحث فاضلاب شهرستان است که متاسفانه با توجه به هزینه هایی که صورت گرفته خروجی ندارد و پساب فاضلاب می تواند در بحث آبیاری زمین های کشارورزی کمک زیادی کند.

محمدی گفت: امید است این سه پروژه در کوتاه ترین زمام ممکن به سرانجام برسد و در هفته دولت شاهد افتتاح سه یا چهار پروژه باشیم.

وی افزود : برای سال جاری حدود بیست میلیارد اعتبار پیش بینی شده که باید همه به اتفاق هم پیگیر باشیم که قطعاً استانداری تهران نیز همکاری خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه جلسه، کولیوند، دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان قدس با اعلام ریز مبلغ تخصیص داده شده برای هر اداره شهرستان و مبالغ جذب شده و علت عدم امکان جذب آن به بررسی راه کارهای عملی در این خصوص پرداخت و روسای ادارات نظرات و موانع موجود را مطرح کردند .

در پایان جلسه هادی رحمتی با بیان این مطلب که برخی ادارات امکان جذب بودجه تخصیصی با شرایط مقرر شده در بخشنامه  تخصیص اعتبار را ندارند خواستار مساعدت در این زمینه شد.

گفتنی است جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قدس، با حضور مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران، دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان قدس ، فرماندار، معاونین فرماندار و روسای ادارات شهرستان به جهت بررسی مقدار بودجه مصوب برای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار