فرماندار قدس گفت: ۳ هزار تن گندم و جو شهرستان قدس در کرج و شهریار انبار می شود.
کد خبر: ۴۳۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 09 June 2017
سید مهدی محمدی، با بیان این که محصولات گندم شهرستان قدس به انبارهای گندم شهرستان کرج و محصولات جو به انبارهای شهرک سعیدیه شهریار منتقل می شوند اظهار داشت: پیش بینی می کنیم در سال جاری حدود ۲هزار تن گندم و ۱هزار تن جو در شهرستان قدس برداشت شود.

وی افزود: این میزان غلات و اهمیت ذخیره سازی آن ها و انتقال به انبارهای مورد نظر نیازمند عملکرد هماهنگ سازمان غله ،ادارات  آتش نشانی و راهور و فرماندهی انتظامی است.

فرماندار قدس با تاکید بر فعال بودن کمباین ها در مناطق کشاورزی منطقه در جهت برداشت مناسب محصولات، گفت: کارشناسان پهنه هر روستا در طول روز به صورت مداوم از کمباین های منطقه بازدید کرده و نظارت کامل بر نحوه برداشت، درصد رطوبت محصول، جلوگیری از ریزش محصول و کیل گیری هر کمباین وجود دارد.

وی با اشاره به آب و هوای شهرستان قدس گفت: برداشت گندم در مزارع شهرستان قدس شروع شده و پیش بینی می شود تا یک الی ۲ ماه آینده ادامه داشته باشد.

محمدی افزود: دستگاه اجرایی شهرستان و مجموعه فرمانداری و جهاد کشاورزی و نهادهای ذیربط همکاری لازم با کشاورزان در جهت سهولت برداشت محصول را خواهند داشت و امیدواریم بدون ایجاد هیچ مشکلی این اقدامات صورت بگیرد.
منبع: مهر
برچسب ها: انبار ، گندم ، جو ، شهریار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار