سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع سانحه اتش سوزی گسترده در یک انبار لوازم پزشکی و بهداشتی خبر داد و گفت: در این حادثه کارگر این انبار دچار مصدومیت شد.
کد خبر: ۴۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 31 May 2015
جلال ملکی در گفت و گو با ایرنا افزود: گزارش این سانحه در خیابان ولیعصر(عج) نرسیده به جمهوری ساعت 18 روزگذشته به سامانه 125 اعلام شد و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همران نردبان و خودروی تنفسی به این محل اعزام شدند.

وی گفت: طبقه دوم یک ساختمان قدیمی دارای سقف شیروانی به وسعت 150 مترمربع که به انبار لوازم بهداشتی و پزشکی تبدیل شده بود دچار آتش سوزی گسترده شد.

ملکی با بیان اینکه آتش کاملا شعله ور شده بود افزود: آتش به بخشی از سقف شیروانی رسیده بود و هر لحظه آتش در حال سرایت به دیگر منازل مسکونی بود که درعملیاتی سخت و دشوار از چهار طرف آتش نشانان وارد شدند.

وی افزود: گروهی از آتش نشانان از طریق نردبان و گروهی دیگر از طریق ایجاد شکاف در سقف این انباری وارد عملیات شده و در حالیکه دود زیادی آسمان منطقه را فرا گرفته بو در کوتاهترین زمان ممکن موفق به خاموش کردن آتش شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در این عملیات آتش نشانان یک کارگر این انباری که دچار مصدومیت شده بود را نجات و برای درمان دراختیارعوامل اورژانس قرار دادند.

ملکی افزود: آتش نشانان پس از تخلیه دود و لکه گیری محل در ساعت 20 شنبه به عملیات خود پایان دادند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار