دادستان شهریار اعلام کرد
دادستان شهرستان شهریار گفت: در سایه زحمات و تلاش‌های مستمر اعضای انجمن حمایت از زندانیان شهریار، عملکرد این مجموعه را می‌توان در سطح کشور در رتبه بالایی ارزیابی کرد.
کد خبر: ۴۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ 30 May 2015
به گزارش  فارس  تهران، روح‌الله حسین‌زاده عصر پنج‌شنبه در مراسم سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان شهریار با اشاره به موفقیت این انجمن در کشور اظهار کرد: در سایه زحمات و تلاش‌های مستمر اعضای انجمن حمایت از زندانیان شهریار عملکرد این مجموعه را می‌توان در سطح کشور در رتبه بالایی ارزیابی کرد.

وی با اشاره به موفقیت‌های انجمن حمایت از زندانیان شهرستان شهریار بیان کرد: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان شهریار تا به امروز توفیقات قابل توجهی را به دست آورده است و باید این روال به قوت خود باقی‌ مانده و با برنامه و پیگیری‌های بیشتر توانمندی این نهاد را ارتقا بخشید.

دادستان شهرستان شهریار با اشاره به لزوم کسب درآمد پایدار برای انجمن حمایت از زندانیان شهرستان شهریار تصریح کرد: درآمدهای این مجموعه نیز تنها در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های انجمن هزینه شده و خواهد شد و هزینه‌های غیرضروری در این جایگاهی نخواهد داشت.

وی در پایان متذکر شد: خوشبختانه اعضای انجمن با همکاری، همدلی و کمک‌های بی‌دریغ خود قدم‌های ارزشمندی را در راستای حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنها برداشته‌اند و امیدواریم این اقدامات به قوت خود باقی‌مانده و برنامه‌های اساسی را برای رشد و تقویت این مجموعه در نظر داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار