شهردار منطقه چهار تهران با اشاره به اینکه باغ پرندگان یک پروژه ملی است، گفت: فاز دوم این باغ که پیشرفت فیزیکی ساخت آن به 20درصد رسیده است تا سال آینده به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 26 May 2015
به گزارش ایرنا، امیرعباس بهاری  درجمع برخی از فرهیختگان و اصحاب رسانه افزود: با توجه به هزینه های فاز اول این پروژه، پیش بینی ها درخصوص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از فاز دوم آن به مساحت شش و نیم هکتار حداقل یکهزار و 500 میلیارد ریال است. 

به گفته شهردارمنطقه چهار تهران در احداث این باغ که یکی از بزرگترین باغ پرندگان خاورمیانه است از کشورهای اروپایی الگوبرداری شده است. 

وی گفت: پیش بینی شده در این مجموعه 10هزار گونه پرنده وجود داشته باشد و اقلیم و اکوسیستم های مختلف جهان دراین پارک به نمایش گذاشته شود. 

بهاری با تاکید بر ضرورت حفظ سرمایه های شهر افزود: در طول 10سال گذشته زیرساخت های زیادی در حوزه های شهری، اجتماعی و ترافیکی ایجاد شده و امروز حفظ آنها اهمیت بالایی دارد. 

وی یکی از اولویت های برنامه شهرداری منطقه چهار تهران را ایجاد کانون های مردمی و سازمان های غیر دولتی در راستای کمک به افراد بی بضاعت عنوان کرد و گفت: درحال حاضر این شهرداری به دنبال جذب خیرین و تنظیم اساسنامه برای کانون های مردمی است.

**اصحاب رسانه مدیران شهری محسوب می شوند

معاون رسانه ای مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز در این نشست به نقش رسانه ها در مدیریت شهر اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صاحب فکر و نظر در حوزه شهری هستند و اصحاب رسانه بخشی از مدیران شهری محسوب می شوند. 

فرزاد خلفی با بیان اینکه عصر کنونی عصر ارتباطات و رسانه است، افزود: دراین شرایط ، مدیریت شهری بدون همراهی و همیاری رسانه ها در کار خود موفق نخواهد بود. 

وی با اشاره به اینکه تصمیم گیری مدیران براساس تصمیم سازی رسانه ها انجام می شود، یادآور شد: مدیریت شهری در طول یک دهه اخیر توانسته است به کمک رسانه ها، شهر تهران را در حوزه های مختلف به مرحله متعالی برساند. 

خلفی با اشاره به نقش مهم شهروندان در اداره شهر تصریح کرد: شهروندی که مسوول، پاسخگو و مشارکت پذیر است در چگونگی اداره یک شهر نقش مهمی دارد. 

معاون رسانه ای مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اگر شهر برای مردم آرامش بخش نباشد به بیقوله تبدیل می شود. 

وی گفت: در یکسال گذشته مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران هر ماه اخبار و اتفاقات منعکس شده در رسانه ها را رصد و آنها را در تصمیم گیری های خود لحاظ کرده است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار