سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع دو آتش سوزی در دو مجتمع مسکونی در تهران خبر داد و گفت: این حادثه ها دو مصدوم داشت.
کد خبر: ۳۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 26 May 2015
سید جلال ملکی در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 17:39 دقیقه روز گذشته آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان ولیعصر(عج) خیابان مهری به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتس نشانی به همراه تشک نجات و خودروی تنفسی به این محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: حادثه در یک واحد مسکونی در طبقه منهای یک، ساختمان مسکونی هشت طبقه اتفاق افتاده و دود زیادی همه طبقه ها را فرا گرفته بود.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان اقدام به خاموش کردن آتش و نجات ساکنان این ساختمان از شرایط ناایمن شدند گفت: آتش نشانان در این حادثه یک خانم 77 ساله را که دچار دود گرفتگی غلیظ شده بود تحویل عوامل اورژانس داده و عملیات ساعت 19:59 دقیقه به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به دومین آتش سوزی روز گذشته در شهر تهران افزود: ساعت 20:34 دقیقه شب گذشته آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان دماوند نرسیده به خیابان آیت به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تشک به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حادثه در یک انباری واقع در پشت بام یک ساختمان دو طبقه مسکونی اتفاق افتاده گفت: این انباری با استفاده از مواد اشتعال زا ساخته شده و در آن وسایل چوبی از جمله تخته، صندلی و دیگر مواد قابل اشتعال نگهداری می شد.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان در این حادثه جوان 27 ساله که سرایدار ساختمان بود را نجات دادند گفت: این جوان که دچار ضعف و بی حالی شده بود تحویل عوامل اورژانس شد و عملیات ساعت 21:43 دقیقه پایان یافت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار