کد خبر: ۳۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰ 09 May 2015
به گزارش ایرنا، مجید احتشام زاده روز شنبه برای برگزاری جلسه ای مشترک با علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال به این فدراسیون آمد . 

وی پس از این جلسه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این که قصد دارد کدام یک از این دو باشگاه را بخرد ، گفت: اولویت من پرسپولیس است چرا که باشگاهی با 50 سال قدمت و ریشه دار اکنون در حال نابودی است و باید الان به این تیم کمک کرد . به دلیل آن که کسی برای خرید آن اقدامی نکرده است قصد دارم آن را خریداری کنم.

احتشام زاده اظهار داشت: پرسپولیس از خانواده تیم شاهین است و من نیز در گذشته سابقه بازی در تیم شاهین را به عنوان مهاجم (فوروارد) و دروازه بان داشتم. 

وی ادامه داد: پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا است و در شرایط کنونی نیز برای دیدن بازی این تیم100 هزار نفر به ورزشگاه می آیند در حالی که برای تیمی مانند رئال مادرید نیز این اندازه تماشگر به ورزشگاه نمی آیند . خرید این باشگاه یک وظیفه است و الان زمانی است که می شود این کار را انجام داد و به پرسپولیس کمک کنیم.

احتشام زاده در مورد سابقه بازی در شاهین نیز گفت: زمانی که ناصر حجازی و غلامحسین مظلومی در این تیم بودند من در این تیم به عنوان مهاجم بازی می کردم و در زمانی که علی دایی در تیم تاکسیرانی بود من هم در تیم اقبال در لیگ دسته یک تهران بازی می کردم . الان قصد دارم با خرید پرسپولیس این تیم را نجات دهم.

وی در مورد خرید باشگاه استقلال نیز گفت: استقلالی ها دوست من هستند و به این تیم نیز علاقه مند هستم.

احتشام زاده در مورد این که آیا فکر می کنید که اهلیت شما برای خرید باشگاه تایید شود ، گفت: 44 سال در رشته پینگ پنگ فعالیت دارم و فکر می کنم به عنوان یک ایرانی این اهلیت را خواهم داشت . در آن زمان تمام دنیا از جمله کشورهای استرالیا و آلمان حتی به من پیشنهاد دادند تا برای تیم ملی کشورشان بازی کنم اما قبول نکردم و بدهی مالی و مالیاتی نیز ندارم.

مرحله چهارم مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار