نخستین همایش فرهنگی ویژه ناشنوایان با عنوان امیر مهربانی در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 09 May 2015
به گزارش فارس نخستین همایش فرهنگی ویژه ناشنوایان تحت عنوان امیر مهربانی در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اظهار داشت: بر اساس آفرینش الهی انسان دارای دو بعد جسمی و روحی است، چشم و گوش به عنوان دو ابزار حق‌شناسی است و اگر کسی دارای یکی از این ابزارها نباشد بدین معنا نیست که او نمی‌تواند حق را بشناسد یا ببیند.

عباس سلیمی گفت: آنچه در وجود انسان اهمیت دارد روح انسان است زیرا روح رشد یافته می‌تواند با چشم دل حق را دیده و بشناسد، شاید برخی از انسان‌ها دارای کمبود جسمی باشند اما بعد روحی آنها کامل است، توانمندی‌های جامعه ناشنوایان مطلبی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت.

وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم می‌فرماید که بسیاری از انسان‌ها با وجود بهره‌مندی از نعمت چشم و گوش به‌دلیل این‌که اهل منطق و ایمان نیستند در زمره غفلت‌زدگان قرار می‌گیرند.

سلیمی ابراز کرد: بسیاری از مطالب را با گوش سر نمی‌توان شنید بلکه با گوش جان باید شنید، قرآن کتاب انسان‌ساز است که دستورالعمل رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت را داده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار