فرمانده انتظامی استان گلستان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی و کشف 31 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۳۱۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 15 October 2016
سردار علی‌اکبر جاویدان، مبارزه با قاچاق کالا را ضامن امنیت و توسعه اقتصاد ملی دانست و ادامه داد: این پدیده علاوه بر کاهش تولید داخلی و افزایش نرخ بیکاری،‌ موجب کاهش انگیزه سرمایه گذاری و گسترش فقر در جامعه و کسب درآمدی کلان برای قاچاقچیان می شود.

فرمانده انتظامی گلستان، بروز برخی مشکلات اجتماعی از قبیل سرقت،‌ اعتیاد، طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی را از دیگر عواقب قاچاق کالا در جامعه عنوان کرد و افزود: آثار منفی قاچاق کالا بر بازار ارزی کشور بر کسی پوشیده نیست.

جاویدان، قاچاق فرآورده های نفتی را به عنوان یکی از روش های کسب درآمد برای قاچاقچیان دانست و اعلام کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی، موفقیت‌های خوبی را در این زمینه کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ‌با اجرای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی طی 24 ساعت گذشته ماموران انتظامی گالیکش موفق به کشف 31 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند. ‌در همین راستا پرونده‌ای، تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار