هفتمین سمینار تازه های سرطان کولورکتال با هدف ارائه تازه های تشخیصی و درمانی از ششم تا هفتم خردادماه در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) ارایه می شود.
کد خبر: ۲۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 27 April 2015
به گزارش ایرنا  هفتمین سمینار تازه های سرطان کولورکتال با محوریت چند تخصصی multidisciplinary برگزار می شود. 

مهدی عقیلی دبیر علمی سمینار با اشاره به اعطای گرنت پژوهشی به مقاله تحقیقاتی برتر در این همایش؛ گفت :برای نخستین بار در سمینار تازه های سرطان کولورکتال به فردی که مقاله خوبی ارسال کرده باشد گرنت پژوهشی اهداء می شود.

وی بابیان اینکه مهلت ارسال مقاله 20 اردیبهشت 94 است، یادآور شد: در زمان برگزاری سمینار در خصوص روش های جراحی سرطان کولورکتال (روده بزرگ و مقعد) سخنرانی و پانل های تخصصی برپا می شود.

عقیلی اضافه کرد:در کانون هم اندیشی سرطان کولورکتال گروهی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول ارائه خدمت هستند که هر یک تخصص های متفاوتی دارند، اما قسمت عمده ای از فعالیت روزمره این کانون تبادل اطلاعات در خصوص سرطان کولون و رکتوم است.

وی ادامه داد:در این کانون گروه مشترک تشکیل داده ایم تا بتوانیم در مورد سرطان کولون و رکتوم تصمیمات دقیق و علمی اتخاذ کنیم چرا که تصمیم درست و به موقع در مورد نحوه درمان سرطان کولون و رکتوم می تواند، منجر به افزایش درصد بهبودی قطعی در این سرطان شود.

این متخصص رادیوتراپی و آنکولوژی با اشاره به راه اندازی سایت این کانون، گفت:این سایت باهدف اطلاع رسانی به بیماران و پزشکان درزمینهٔ سرطان کولون و رکتوم تشکیل شده است و می تواند پل ارتباطی بین بیماران و افراد متخصص در این زمینه باشد.

هفتمین سمینار تازه های سرطان کولورکتال برای رشته های؛ آنکولوژی، جراحی، گوارش، رادیوتراپی، پاتولوژی، پزشکان عمومی امتیاز بازآموزی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار