رییس کمیته ارتباطات مجلس:
رییس کمیته ارتباطات مجلس کاهش قیمت اینترنت را مشروط به افزایش کیفیت آن موجب رضایت مشترکین تلفن همراه دانست و اظهار کرد: چرا با کاهش قیمت کیفیت اینترنت نباید حفظ شود؟
کد خبر: ۲۸۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 19 August 2016
رمضانعلی سبحانی‌فر گفت: مردم خواستار حفظ یا افزایش  کیفیت اینترنت همزمان با کاهش قیمت هستند نه اینکه با کاهش قیمت، کیفیت نیز فدا شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شبکه ملی اطلاعات و استفاده از فناوری‌ 4G را در افزایش کیفیت اینترنت تلفن همراه موثر دانست و افزود: از آنجا که بسترهای سخت‌افزاری شبکه ملی اطلاعات فراهم شده با اتصال پایگاه‌های داده دستگاه‌ها به این شبکه بخشی از بار ترافیک داخلی اینترنت کاهش یافته و سرعت اینترنت باید افزایش یابد، علاوه بر آن با جایگزین شدن سرویس‌ 4G به جای سرویس‌های فعلی سرعت و کیفیت اینترنت تلفن همراه نیز افزایش می‌یابد.

وی تاکید کرد: برای استفاده بهتر و موثرتر از فضای اینترنت ناگزیر به فراهم شدن زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هستیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
قیمت اینترنت فقط در خیالات و اوهام ما و شما کاهش یافت! ما منتظر بودیم قیمت بسته ها کم بشه، قیمت ADSL کم بشه، نه این که بعد از اون همه تبلیغ و جار و جنجال و هیاهو که آی مردم اینترنت رو میخوایم 20 درصد ارزون کنیم فقط قیمت هر کیلو بایت اینترنت موبایلی آزاد که کسی استفاده نمیکنه 1 ریال کم بشه! مسئولان محترم، برای خودتون احترام قائل نیستید نباشید، اما حق ندارید به شعور ما اهانت کنید!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار