تعدادی از بازاریان و کسبه خیابان 17 شهریور روز سه شنبه مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر تهران تجمع کردند و خواستار بازنگری طرح پیاده راه سازی این خیابان شدند.
کد خبر: ۲۵۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 12 July 2016
کسبه خیابان 17 شهریور که تعداد آنان به بیش از 80 نفر می رسید به نمایندگی از سایر کسبه این خیابان، در اجتماع خودمقابل ساختمان شورای اسلامی شهر تهران از اعضای این شورا خواستند تا نسبت به مشکلات این خیابان حساس شده و آن را مورد توجه قرار دهند.

ناصر جنیدی یکی از تجمع کنندگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شهرداری تهران چهار سال است که طرح پیاده راه سازی در خیابان 17 شهریور را اجرا کرده و در پی آن مشکلات زیادی برای کسبه و ساکنان این محله ایجاد شده است.

وی اجرای طرح پیاده راه سازی در خیابان 17 شهریور بین میدان امام حسین(ع) تا میدان شهدا را طرحی نادرست عنوان کرد و گفت: 450 کسبه از صنف های مختلف طلا و جواهر، پوشاک، لوازم یدکی خودرو در این منطقه کسب روزی می کردند که با ایجاد پیاده راه سازی دچار مشکل شده اند.

جنیدی با اشاره به سایر مشکلات این منطقه خاطرنشان کرد: این منطقه اکنون به صورت جزیره ای درآمده که از مشکلات فرهنگی و حضور فروشندگان مواد مخدر و زنان خیابانی رنج می برد.

وی با بیان اینکه بسیاری از اعضای شورای شهر تهران از این محله بازدید کرده و در جریان مشکلات شهروندان قرار دارند، یادآور شد: تا کنون نامه ها بسیاری نیز به دفاتر اعضای شورای شهر ارسال شده است.

بر اساس این گزارش بسیاری از اعضای شورای شهر تهران در جلسات علنی این شورا نسبت به وضعیت پیاده راه 17 شهریور هشدار داده و خواستار بازنگری این طرح شده بودند.

پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران نیز پیش از این با بیان اینکه پروژه پیاده راه سازی '17 شهریور' شکست خورده است گفته بود اجرای این پروژه، پروژه های موفق شهرداری را تحت تاثیر قرار می دهد و اصلاح آن ضروری است.

خیابان 17 شهریور از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا کشیده شده است؛ در اواخر سال 90 شهرداری تهران طرح زیرگذر میدان امام حسین(ع) و پیاده راه آئینی از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا به طول یکهزار و 250 متر را اجرا کرد.

این محدوده در گذشته محل کسب صنف اتومبیل و موتورفروش ها بود و کسبه و ساکنان محل نسبت به اجرای این طرح معترض هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار