گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران با فروشگاهی که یک دستگاه ویلچر برقی بی‌نام و نشان را به قیمت شش میلیون تومان در معرض فروش گذاشته بود، برخورد کرد.
کد خبر: ۲۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 19 April 2015
به گزارش تسنیم، گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران پیرو گزارشات مردمی، امروز با حضور در بازار تجهیزات پزشکی تهران بر نحوه عرضه کالا و خدمات در این بازار نظارت کرد.

بر اساس این گزارش، گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران تاکنون برای چهار واحد صنفی پرونده تشکیل داده و عمده تخلفات در بازار تجهیرات پزشکی، گران‌فروشی و عدم درج قیمت است.

بازرسان گشت مشترک در حین نظارت بر فروشگاه‌های عرضه تجهیزات پزشکی، با فروشگاهی مواجه شدند که یک دستگاه ویلچر برقی بدون فاکتور و شناسه را به قیمت 6 میلیون تومان در معرض فروش قرار داده بود.

با توجه به اینکه، میزان ارزش ریالی تخلفات اصناف بالای 300 هزار تومان است، طبق قانون به پرونده واحدهای صنفی متخلف در هیات سه نفره رسیدگی به تخلفات صنفی متشکل از رییس شعبه تعزیرات، نمانیده اتحادیه مربوطه و نمانیده اداره صنعت، معدن و تجارت رسیدگی می‌شود.

ارزش ریالی پرونده‌هایی که تا کنون برای واحدهای صنفی متخلف در بازار تجهیزات پزشکی تشکیل شده از 600 تا یک میلیون و 500 هزار تومان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار