رئیس اداره پیش‌بینی و هشدار‌های جوی اداره‌کل هواشناسی استان تهران گفت: هوای امروز شهرستان شهریار بارانی است.
کد خبر: ۲۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 18 April 2015
محمدمهدی عشقی در گفت‌وگو با فارس به پیش‌بینی شرایط جوی شهرستان شهریار پرداخت و اظهار کرد: آب و هوای روز گذشته شهرستان شهریار کمی ابری همراه با غبار محلی بود و در بعد از ظهر به شدت باد و گرد و غبار افزوده شد، بیشترین دمای هوای در این شهرستان 20 درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا 10 درجه سانتی‌گراد بود.

وی با اشاره به وضعیت جوی امروز شهرستان شهریار گفت: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، هوای امروز شهرستان شهریار ابری تا نیمه‌ابری و در برخی مناطق شاهد بارش پراکنده باران خواهد بود و احتمال وقوع رعد و برق و وزش باد وجود خواهد داشت.

رئیس اداره پیش‌بینی و هشدار‌های جوی اداره‌کل هواشناسی استان تهران ادامه داد: بیشینه دما امروز در شهرستان شهریار 18 درجه سانتی‌گراد و کمینه دما 10 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی به وضعیت جوی شهرستان شهریار در روز یکشنبه‌ هفته‌ جاری پرداخت و بیان کرد: فردا هوای شهرستان شهریار صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و احتمال وزش باد وجود دارد.

عشقی در پایان متذکر شد: فردا بیشترین دمای هوا در شهرستان شهریار 20 درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا 10 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار