شهردار منطقه 9 با اشاره به رفع نقاط حادثه خیز سطح منطقه از کاهش 41 درصدی آمار تصادفات فوتی منطقه در سال 93 نسبت به سال 92 خبر داد.
کد خبر: ۲۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 12 April 2015
به گزارش ایسنا سیدعلیرضا حسینی در این خصوص اظهار داشت: پس از بررسی نقاط حادثه خیز در سطح محدوده، نسبت به اجرای طرح های مختلف جهت رفع این نقاط اقدامات متناسبی را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: طرح های اصلاح هندسی ، تامین روشنایی و استفاده از تجهیزات هوشمند در شبکه معابر اعم از دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلفات سرعت غیر مجاز و همچنین نصب سایر ملزومات ترافیکی مورد نیاز از جمله اقداماتی بود که در زمان های معینی اجرایی شد.

حسینی به تاثیر ویژه پروژه خط سفید و نقش اصلی آن در کاهش آمار تصادفات فوتی نیز اشاره کرد و تصریح کرد: تمامی این برنامه ها موجب بهبود جریان عبور و مرور خودروها و ساماندهی تردد عابرین پیاده شد.

وی با اشاره به اینکه اگر قرار است آمار تصادفات در شهر تهران پایین آید نیاز به تعامل و همکاری شهروندان و توجه ویژه آنان به علائم راهنمایی و رانندگی است نیز گفت: امروزه ایمنی و پیشگیری از جان شهروندان از حقوق شهروندی ناشی می شود و به دست آوردن این مهم نیاز به تفکر، تعامل و همکاری دارد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار