معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: فردی که هفته گذشته جوان 20 ساله ای را در محله هرندی به قتل رسانده و متواری شده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۲۰۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ 03 April 2016
سرهنگ آریا حاجی زاده افزود: ساعت 14 روز دهم فروردین ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی منجر به جرح به کلانتری 116 مولوی اعلام شد.

وی اظهار کرد: پس از حضور ماموران کلانتری در محل حادثه و انجام بررسی های اولیه مشخص شد در اثر درگیری دسته جمعی بینِ سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری با دو نفر ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت، یکی از سرنشینان خودرو سواری بنام غلامرضا (20 ساله) به دلیل اصابت ضربات متعدد چاقو از ناحیه سینه و پا مجروح شده و دو راکب موتور سوار نیز از محل متواری شدند.

سرهنگ حاجی زاده افزود: پس از گذشت چند ساعت از انتقال فرد مجروح به بیمارستان تیم پزشکی به ماموران نیروی انتظامی اعلام کردند که با وجود انجام اقدامات درمانی به دلیل شدت ضربه وارده با چاقو به ناحیه چپ قفسه سینه، (غلامرضا.ج) فوت کرده است. 

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع 'قتل عمـد' و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

وی با اشاره به انجام رسیدگی و تحقیقات میدانی از شاهدان این درگیری افزود: طی این بررسی مشخص شد قاتل یکی از اهالی منطقه هرندی - خیابان شهید معروف خانی بنام 'سامان . د' (25 ساله) است که پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش نیز متواری شده است. 

در ادامه تحقیقات مشخص شد که سامان در ساعت 10:30 روز دهم فروردین 1395 در قهوه خانه ای در منطقه هرندی با جوان دیگری بنام 'اشکان' درگیر شده که طی آن درگیری، مقتول به همراه برادرش به حمایت از اشکان پرداخته و پس از گرفتن چاقو از دست سامان، وی را مجبور به ترک قهوه خانه کرد. 

براساس این گزارش ، اشکان در اظهاراتش گفت: در درگیری قهوه خانه ، سامان با در دست داشتن چاقویی مدام مرا تهدید می کرد که در این زمان، غلامرضا بهمراه برادرش وارد قهوه خانه شدند و با دیدن این صحنه، به سمت سامان رفته و چاقو را از دستش گرفته و او را وادار به ترک قهوه خانه کردند.

*مسافرتی که هیچگاه انجام نشد 
سرهنگ حاجی زاده گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد مقتول به همراه برادر و یکی از دوستانش قصد مسافرت به شمال کشور را داشتند که سامان به اتفاق یکی از بستگانش با یک دستگاه موتورسیکلت و اینبار با انگیزه انتقام گیری، در مقابل خودرو سواری ایستاده و مانع از حرکت آنها شده و در نهایت طی درگیری و پس از وارد کردن چندین ضربه چاقو به مقتول از محل متواری شده است. 

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده ، متهم در 13 فروردین ماه سال جاری دستگیر و به صراحت به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. 
سرهنگ حاجی زاده تصریح کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار