رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملارد مطرح کرد:
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملارد یادآور شد:تعیین زمان برگزاری انتخابات بر عهده مراجع ذیصلاح فرادستی است و احتمال می رود مرحله دوم انتخابات در ۲۷ فروردین ماه سال ۹۵ برگزار شود.
کد خبر: ۱۹۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 08 March 2016
مجتبی شاهقلیان  با اشاره به تلاش مجموعه اجرایی ستاد انتخابات این حوزه برای برگزاری انتخاباتی بی طرفانه، قانونمند و اخلاق محور، اظهار داشت:متأسفانه در دور اول انتخابات، شاهد بد اخلاقی هایی از سوی هواداران نامزدهای حاضر در این عرصه بوده ایم که تلاش می شود با بهره گیری از تجربیات پیشین، نهایت تلاش خود را برای پیشگیری از بروز چنین مواردی بکار گیریم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملارد افزود:مهار بداخلاقی ها و جلوگیری از آن، فقط با برنامه ریزی وتمهیدات عوامل اجرایی میسر نمی شود بلکه هواداران کاندیداها نیز نقش موثری در برگزاری انتخاباتی اخلاق محور ایفا می کنند.

شاهقلیان گفت:تمامی افرادی که از فیلتر نظارت استصوابی عبور کرده و مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته اند، افرادی صالح هستند و روا نیست برخی برای حمایت از کاندیدای مورد علاقه خود، رقیب را تخریب و به او اتهام بزنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملارد عنوان کرد:بار اصلی اجرای انتخابات در روز رای گیری بر دوش نماینده فرماندار است که به کمک دیگر عوامل این عرصه، تلاش می کنند، انتخاباتی بی نقص را اجرایی کنند.

وی افزود:حفظ بی طرفی، یکی از اصلی ترین اولویت های ما در انتخابات پیش رو خواهد بود و برای حصول و تحقق حداکثری این امر خطیر، تلاش می کنیم از فعالان ستادی کاندیداها در امر اجرا انتخاب نکنیم.

شاهقلیان گفت:چینش نیروها و انتخاب و گزینش آن ها با حساسیت و دقت نظر بسیاری لحاظ می شود تا همچون دوره اول انتخاباتی قانونمند برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملارد یادآور شد:تعیین زمان برگزاری انتخابات بر عهده مراجع ذیصلاح فرادستی است و احتمال می رود مرحله دوم انتخابات در ۲۷ فروردین ماه سال ۹۵ برگزار شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار