رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از افتتاح ساختمان‌های ورزشی و اداری این دانشگاه در اردیبهشت‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 06 April 2015
به گزارش فارس محمود صفری در جلسه مشترک رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با کارکنان این دانشگاه در نمازخانه ساختمان اداری با اشاره به بخش‌هایی از پیام نوروزی رهبری گفت: امروز دشمنان با اختلاف‌افکنی و فاصله انداختن بین دولت و ملت به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: تدبیر و تیزهوشی مقام معظم رهبری در اعلام شعار سال به‌ عنوان سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت باعث خنثی شدن این توطئه شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند همچنین ضمن تبریک به مردم و مسئولان به دلیل دستیابی اولیه به توافقات هسته‌ای، این امر را نتیجه راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب، تلاش شبانه‌روزی ریاست جمهوری و مجموعه حکومتی نظام جمهوری اسلامی و بیانگر قدرت فرامنطقه‌ای کشور در عرصه بین‌المللی دانست.

افتتاح ساختمان‌های ورزشی و اداری در اردیبهشت‌ماه، آغاز احداث مسجد دانشگاه، فعالیت‌های فرهنگی - پژوهشی و آموزشی دانشگاه و ده‌ها موضوع دیگر از جمله مواردی بود که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به آنها اشاره کرد.

صفری ضمن تشکر از زحمات انجام‌ شده توسط معاونان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند تصریح کرد: داشتن نظم و انضباط، وجدان کاری، توجه به دانشجو و انجام به‌ موقع امور، توکل به خدا در کارها و حضور هر چه بیشتر در نمازهای جماعت و فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه، امر به معروف و نهی از منکر و بحث حجاب و عفاف از اولویت‌های کار در دانشگاه است.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد؛ با کمک خداوند متعال و تلاش هر چه بیشتر همکاران، شاهد توسعه روزافزون واحد دماوند باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار