یک هنرمند با برگزاری نمایشگاه آثار حجمی خود به «هنرمندان گمنام ایران» ادای دین کرده است.
کد خبر: ۱۸۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶ 17 February 2016
یک هنرمند با برگزاری نمایشگاه آثار حجمی خود به «هنرمندان گمنام ایران» ادای دین کرده است.

حسین تمجید ، درباره‌ی برپایی تازه‌ترین نمایشگاه انفرادی‌اش با عنوان «یاد بعضی نفرات» اظهار کرد: هشت اثر هنری در قالب حجم در این نمایشگاه ارائه شده که از متریال‌های اکریلیک و رنگ روغن روی پارچه بوم در آن‌ها استفاده شده است و به‌صورت ایستاده کار شده‌اند.

او ادامه داد: پیش از این، بیشتر روی پرتره و فیگور کار می‌کردم، اما فکر کردم از آن‌هایی که در تاریخ هنر ایران تأثیرگذار بوده، اما گمنام هستند تصویری نداریم، به همین دلیل آن‌ها را سوژه‌ی این آثار قرار دادم و تصمیم گرفتم با این نمایشگاه به‌نوعی از آن‌ها تجلیل کنم.

این هنرمند همچنین بیان کرد: این هنرمندان کسانی هستند که در رشته‌های مختلف هنری مثل فرش و معماری تأثیر بزرگی روی هنر ما و خود ما داشته‌اند، اما گمنام هستند. این آثار یادی از این بزرگان است تا از کاری که برای ما کرده‌اند، تجلیل کنم.

حسین تمجید 20 سال است کار هنری می‌کند. او کار هنری را به‌صورت تجربی آغاز کرده و بعدها برای آشنایی با تکنیک‌ها و فرم‌های هنر معاصر در رشته نقاشی تحصیل کرده است. آثار او پیش از این، در دو نمایشگاه انفرادی و چند نمایشگاه گروهی به‌نمایش گذاشته شده است. «یاد بعضی نفرات» سومین نمایشگاه انفرادی این هنرمند است.

این نمایشگاه از 23 بهمن تا چهارم اسفندماه از ساعت 11 تا 19 در گالری «هما» به نشانی خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک 8، واحد 1 میزبان علاقه‌مندان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار