جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۴۷کیلوگرم حشیش از داخل خودرو پراید در شهرستان شهریار خبر داد و گفت: اعضای باند خانوادگی اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح شهر می کردند.
کد خبر: ۱۷۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 08 February 2016
سرهنگ افضل گلزاری گفت: در پی اخباری، مبنی بر اینکه فردی اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر در غرب استان تهران می کند و به تازگی نیز محموله ای از موادمخدر را تهیه و به شهرستان شهریار منتقل کرده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی منزل متهم در «وحیدیه» شهریار شدند. بررسی ها نشان می داد و خانم و یک مرد ر مخفیگاه  شناسایی شده تردد می کنند که در بررسی های نهایی مشخص شد. زن و شوهر به همراه یکی از اقوام خانم علاوه بر رابطه فامیلی در باند توزیع مواد مخدر نیز دخالت و عضویت دارند.

سرهنگ گلزاری ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد منزل شدند و در بازرسی از خودرو پراید که در حیاط پارک شده بود، ۱۴۷کیلوگرم حشیش در ۱۴۷ بسته کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به دستگیری سه قاچاقچی در این عملیات خاطرنشان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو پراید توقیف و قاچاقچیان پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار