معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 9 با اشاره به اقدامات اجرایی در ایام دهه مبارک فجر از آذین بندی خیابان آزادی و دیگر معابر منتهی به میدان آزادی خبر داد.
کد خبر: ۱۷۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 07 February 2016
علی اکبر کریمی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: با بکارگیری تمهیدات ویژه به مانند هرسال در راستای برگزاری باشکوه مراسم یوم ا... 22 بهمن ، معابر اصلی محدوده نظیر خیابان آزادی و معابر منتهی به میدان آزادی در حال آماده سازی و آذین بندی است.

وی افزود: آذین بندی خیابان آزادی در محدوده منطقه از میدان آزادی تا بزرگراه یادگار امام (ره) به پایان رسیده و همه اقدامات در راستای خلق حماسه ای دیگر در میدان آزادی و برپایی جشن بزرگ اجرایی شده و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

معاون شهردار منطقه 9 ادامه داد: مانند هر سال بیشتر اقدامات اجرایی در میدان آزادی و تپه های اطراف متمرکز شده و حدود 45 هزار متر طول داربست در جایگاه و میدان نصب شده است.

وی گفت: حدود 28 هزار متر سول رنگ آمیزی داربست و 130 مورد پایه پرچم و پایه چراغ در میدان آزادی رنگ آمیزی شده ، 11 هزار متر طول جداول خیابان آزادی و میدان آزادی نیز شستشو و نظافت شده و همچنین نورپردازی با ریسه های شلنگی در خیابان و میدان آزادی و میدان بوتان انجام شده است.

کریمی پور اظهار داشت: حدود 2 هزار متر مربع بنر با مضامین انقلابی و دهه فجر در سطح محدوده اکران شده و 1500 مترمربع بنر بر روی طاق نصرت های خیابان آزادی و بزرگراه سعیدی نصب شده است.

وی با اشاره به آذین بندی سطح محدوده و مسیر اصلی راهپیمایی برای ایام ا... دهه فجر گفت: آذین بندی با ریسه های پرچمی و الوان و ریسه های نوری در ساختمانهای متعلق به شهرداری ، بزرگراه های یادگار امام (ره) ، فتح و سعیدی و میدان استاد معین نیز صورت گرفت.

به گفته معاون شهردار منطقه 9 ، آذین بندی معابر و میادین شهر می تواند در ارتقای نشاط و شادابی عمومی تاثیر گذار باشد و این اقدامات، محیطی شاد و آرام را برای شهروندان ایجاد می کند و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته و اقدامات لازم بتوانیم لحظات خوب و خوشی را برای مردم فراهم آوریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار