شهردار تهران درباره تملک زندان اوین گفت: توافقات زیادی در حوزه های زندان اوین داریم تا بتوانیم زودتر کار انتقال این زندان را انجام دادهیم
کد خبر: ۱۷۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 03 February 2016
قالیباف در حاشیه افتتاح پلهای تقاطع ارتش و بزرگراه امام علی (ع) در جمع خبرنگاران افزود: امروز نیز این موضوع با آیت الله آملی لاریجانی مطرح شد و مطمئن هستم در این دوره مدیریتی شهرداری و قوه قضائیه، زندان اوین به یک موزه و پارک تبدیل می شود.

وی درباره احداث و بهره برداری از ساختمان مرکزی دیوان عدالت اداری نیز گفت: هم اکنون، مجموعه بخش های اداری شهرداری تهران بیش از 500 ساختمان در سطح شهر تهران دارد که در حوزه سازمان ها، ‌معاونان و ادارات کل پراکنده هستند .

قالیباف افزود: یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی ما آن است که همه این بخش را در یک نقطه و اطراف پارک شهر متمرکز کنیم چرا که ساختمان مرکزی شهرداری در آنجا قرار دارد و اولویت ما نیز منطقه 12 است.

وی گفت: در این محدوده ساختمان دیوان عدالت اداری از جمله ساختمان های جدید و ساختمان روزنامه اطلاعات از جمله ساختمان های بزرگ به شمار می روند . 

قالیباف افزود: ملک ساختمان دیوان عدالت اداری متعلق به شهرداری و ساختمان آن متعلق به دیوان عدالت اداری بود در کنار این موضوع دیوان عدالت اداری نیز به دنبال ساخت و ساز جدیدی است.

وی گفت: معتقد بودیم ضرورتی ندارد که دیوان عدالت اداری در مرکز شهر باشد چرا که اکثرا کسانی که به دیوان عدالت مراجعه می کنند،‌از شهرستان ها به تهران می آیند و تردد در شهر برای آنها مشکل است. 

قالیباف افزود: با توجه به آنکه با کمبود تمرکز مراکز اداری در منطقه 5 روبرو بودیم، در سه سال قبل توافق کردیم تا ساختمان دیوان عدالت اداری به صورت تهاتر در اختیار شهرداری قرار گیرد و شهرداری نیز ساختمان دیگری برای آنها بسازد که این ساختمان جدید امروز افتتاح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار