معاون فناوري اطلاعات و ارتباطات ناجا از راه اندازي سامانه بانک اطلاعاتي بيماران اوتيسم خبر داد .
کد خبر: ۱۶۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 09 January 2016
سردار سرتيپ دولتخواه گفت: اين سامانه امسال و نخستين بار در معاونت فناوري اطلاعات ناجا در کشور ايجاد شده است و پليس به بيماران مبتلا به اوتيسم و خانواده هاي آنها، خدماتي را ارائه مي دهد. 

وي افزود: ارائه خدمات با استفاده از کدي که همراه بيماران است، انجام مي شود از آنجا که احتمال گم شدن اينگونه بيماران به علت شرايط خاصي که دارند، زياد است به همين منظور پليس مي تواند با استفاده از اين کد و با مراجعه به بانک اطلاعاتي به مشخصات اينگونه افراد دسترسي پيدا کند و به خانواده آنها اطلاع بدهد. 

اين مقام ارشد انتظامي از خانواده ها خواست تا با مراجعه به بهزيستي و ارائه اطلاعات بيماران "اوتيسمي" در تکميل اطلاعات اين بانک و سامانه، همکاري لازم را با پليس، بهزيستي و از همه مهمتر خود شان داشته باشند. 

معـاون فناوري اطلاعات و ارتبـاطات ناجا از اعلام آمادگي معاونت فاوا ناجا با استفاده از ظرفيت هاي اين رده، براي تسهيل و کمک در مأموريت هاي پليس هاي تخصصي خبر داد و گفت: اميدواريم که پليس هاي تخصصي نيز همکاري خوبي با اين معاونت داشته باشند. 

سردار دولتخواه در مورد برنامه هاي آينده اين معاونت گفت: از مهمترين اهداف ما در آينده، قرار دادن اطلاعات مبتني بر فيبر نوري، ارائه خدمات اينترنتي به مردم، استفاده حداکثري از بانک هاي اطلاعاتي، تعريف پروژه داده کابين ها و استفاده از اطلاعات خام در تسهيل اجراي مأموريت پليس و ارائه خدمات به مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار