رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری از توزیع میوه شب عید همشهریان در 12 پایگاه (چادر) در سطح شهر ری و چهار پایگاه در باقر شهر، کهریزک، حسن آباد و خاوران خبرداد.
کد خبر: ۱۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷ 18 March 2015
داریوش جوادی در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: پس ازهماهنگی با سازمان تعاون روستایی و تعیین قیمت فروش پرتغال تامسون هر کیلوگرم 29هزار ریال و سیب دماوند 27 هزارریال، عاملین عمده توزیع میوه طرح تنظیم بازار شهرستان مشخص و به سازمان تعاون استان تهران معرفی شدند.

وی اظهارداشت: میوه در سطح شهرستان به مقدارکافی تامین و ذخیره سازی شده و تا پایان ایام تعطیلات عید فرایند توزیع در سطح شهرستان با استفاده از ابزارهای نظارتی اداره صنعت،معدن و تجارت وهمچنین بازرسین اداره جهاد و کشاورزی به صورت گشت های سیار، نظارت مستمر و دقیق بر نحوه توزیع، گران فروشی، کم فروشی و یا احیانا خارج کردن کالا از شبکه توزیع، انجام می شود.

وی تصریح کرد: همشهریان در صورت مشاهده تخلف در نحوه توزیع می توانند در ساعات اداری با مراجعه به این اداره و یا تعاون روستایی و یا تماس با سامانه 124 واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت ، معدن و تجارت شکایت خود را اعلام تا اقدامات لازم برای رسیدگی به شکایات آن ها انجام شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار