رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: اگر منطقه ۲۲ همچنان وضعیت آب و فاضلاب این منطقه را بلاتکلیف بگذارد، از ادامه طرح تذکر استفاده می‌کند.
کد خبر: ۱۴۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 15 December 2015
اقبال شاکری در جلسه علنی روز سه‌شنبه با اشاره به تعلل شهرداری منطقه ۲۲ در احداث شبکه آب و تصفیه آب و فاضلاب منطقه، گفت: اگر این اتفاق ادامه یابد، از فرصت ادامه طرح تذکر استفاده می‌کنم. ما باید چه کنیم که این کار که ارتباط مستقیمی به سلامت و محیط‌زیست مردم منطقه دارد، به موقع انجام شود. ما با وجود جلسات متعددی که برگزار کرده‌ایم، این کار پیشرفت خوبی نداشته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بارش رحمت الهی، غبار بی‌تدبیری‌ها را پاک کرد و ما بعد از چند روز توانستیم برج میلاد را ببینیم، گفت: جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در غبار بی‌مسئولیتی‌ها تشکیل نشد. وضعیت LEZ همچنان بلاتکلیف است و دولت به جای حمایت از نوسازی خودروهای فرسوده، به فکر پرداخت وام برای فروش ۱۱۰ هزار خودروی بی‌کیفیت است.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران درخواست کرد: قبل از آنکه قله دماوند در غبار بی‌تدبیری‌ها محو شود، فکری برای کاهش آلودگی هوای تهران شود.

در ادامه رضا تقی‌پور سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به هفته پژوهش، گفت: بر اساس پژوهشی که معصومه آباد انجام داده، تهران از لحاظ تشعشعات امواج مغناطیسی شهر سالمی است و زیر سطح مجاز در سطح شهر تشعشعات وجود دارد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار