همایش استقبال از بهار با حضور یک هزار و400 دانش آموز ابتدایی و پیش دبستانی به همراه اولیا و مربیان مدارس در محل سالن عطر یاس باقر شهر برگزارشد.
کد خبر: ۱۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳ 15 March 2015

به گزارش ایرنا، مشاورمدیرعامل و مدیر روابط عمومی آبفای منطقه شش تهران - شهرری هدف از برپایی این برنامه را آشنایی کودکان و نوجوانان با راهکارهای مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدر رفت آن در آستانه سال نو ذکرکرد و اظهار داشت: در این مراسم مروجین و کارشناسان فرهنگی شرکت آبفا با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی راهکارهای صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت آب را به دانش آموزان آموزش دادند.

سید مرتضی میرآبادی افزود: در برگزاری این برنامه آموزش وپرورش شهرستان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه بیست و شورای شهرباقرشهرهمکاری و مشارکت داشتند.

وی اجرای نمایش عروسکی با موضوع صرفه جویی، گریم صورت کودکان، برگزاری مسابقه و توزیع بیش از 500 بسته هدایای مختلف تبلیغی و آموزشی شامل کتاب و لوازم التحریر به کودکان و دانش آموزان را از جمله برنامه های این مراسم عنوان کرد.

میرآبادی اظهارداشت: مروجین فرهنگی همچنین دراین مراسم ضمن اطلاع رسانی در مورد کم آبی و لزوم مشارکت همگانی در امرصرفه جویی را با توجه به ایام پایانی سال همگان را به رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی دعوت کردند تا شاهد افت فشار آب در منطقه نباشیم .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار