معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 با اشاره به ویژه برنامه های هفته بسیج از آماده سازی میدان آزادی برای گردهمایی بزرگ بسیجیان خبر داد و گفت: این تجمع بزرگ روز پنجشنبه 5 آذر برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸ 25 November 2015
هاشم فخاری با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته بسیج ، برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در سطح منطقه اجرایی می شود که با گذشت 5 روز از این هفته ، بخشی از این برنامه ها در مراکز فرهنگی و ورزشی اجرایی شده است.

وی افزود: یکی از برنامه های مورد نظر که با مشارکت ناحیه بسیج سپاه حمزه سیدالشهدا (ع) در دستور کار قرار گرفته ،  اجتماع بزرگ بسیجیان بوده که با عنوان شکوه اقتدار در میدان آزادی صورت می گیرد و محصولات فرهنگی نیز توزیع خواهد شد.

فخاری ادامه داد: علاوه بر این همایش تقدیر و تجلیل از بسیجیان ، غبار روبی مزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان و تورهای زیارتی نیز در نظر گرفته شده که براساس زمان بندی معینی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلفی به مناسبت هفته بسیج در سطح منطقه برگزار می شود نیز اظهار داشت: مسابقات قرآنی ، حفظ ، ترتیل و قرائت و مسابقات ورزشی نظیر فوتبال ، والیبال ، فوتسال و ورزش های رزمی نیز در این هفته تدارک دیده شده است.

معاون شهردار منطقه 9 با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج در جامعه اسلامی گفت: امروز بسیج بعنوان یک پایگاه ارزشی نیرومند نقش بسیار مهمی را در برنامه های فرهنگی ، سیاسی، اقتصادی و نظامی در جامعه ایفا می‌کند و ارزش‌های حاکم بر جامعه اسلامی حاصل تلاش‌ها، مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی مجاهدان به ویژه بسیجیان است.

به گفته وی اجتماع بزرگ بسیجیان روز پنجشنبه 5 آذرماه همزمان با روز بسیج مستضعفین ساعت 14:30 در میدان آزادی برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار