هاشمی مطرح کرد؛
تابناک تهران- استاندار تهران درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده حادثه قرچک گفت: بررسی پرونده حمله به موسوی لاری تا ۷ روز تمدید شده است تا گزارش جامع و تکمیل تری در این خصوص داشته باشیم.
کد خبر: ۱۳۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 25 November 2015
به گزارش خبرنگار تابناک تهران، سیدحسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه جلسه شورای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان تهران در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پیگیری در پرونده حادثه قرچک و حمله به حجت الاسلام موسوی لاری اظهار داشت: نخستین گزارش از کمیته را به صورت مکتوب دریافت کردم اما تقاضا کردم تا یک هفته دیگر بررسی ها ادامه داشته باشد تا گزارش جامع و تکمیل تری در این خصوص داشته باشیم.
 
وی در مورد اظهارات نقوی نماینده تهران گفت: نماینده است و می تواند نظر بدهد.
 
استاندار تهران در پاسخ به اینکه شما با استانداران سابق تهران جلسه ای برگزار کردید، گفت: هفته گذشته سومین جلسه استانداران ادوار استان تهران برگزار شد که پیشنهادهایی به آنها ارائه کردیم تا بر اساس تجربیاتی که دارند، ما را کمک کنند. در هر حال مجموعه ۱۲ نفری از استانداران می تواند کمک خوبی در امور مشورتی استانداری باشد.

وی با بیان اینکه استان تهران در مبارزه با قاچاق كالا و ارز رتبه نخست را دارد گفت:‌ در بخش هاي كشف و صدور احكام قاچاق اقداماتي خوبي  در استان تهران انجام شده است. سياستي را در استان تهران در بخش هاي مختلف اتخاذ كرديم كه بتوانيم ورود كالاي قاچاق به استان را به حداقل برسانيم.

هاشمی افزود: 50 درصد كالاهاي قاچاق ابتدا به تهران مي آيند و اينجا بازتوزيع مي شوند، كالاهاي قاچاقي كه از چند استان مي گذرند بايد در همان استان هاي مرزي كشف شوند و به تهران نرسند.

وی با تاكيد براينكه اقدامات انجام شده موجب شده است تا قاچاقچيان نتوانند از كانتينر استفاده كنند افزود: در حال حاضر كالاها فقط  در قالب وانت ها جابجا مي شود كه در حال جلوگيري از حمل و نقل وانت هاي با بار قاچاق هم هستيم.

استاندار تهران با اشاره به اينكه 200 تريلي سيگار قاچاق كشف شده است و در انبارهاي استان تهران وجود داردگفت:‌ موضوع امحاي سيگارها در دستور كار است تا پس از تشكيل صورت جلسه در منطقه زباله سوز در جنوب تهران سوزانده شوند.

وي به صرفه جويي بيش از 20 ميليون ليتر سوخت نفت و گاز در هر ماه در استان تهران اشاره كرد و افزود:موضوع خارج كردن ناوگان فرسوده وداراي عمر بيش از حد مجاز از ناوگان تجار ي در دستور كار است كه كاهش مصرف سوخت و بهبود سوخت را به دنبال دارد.

استاندار تهران در پايان با اشاره به اينكه به دنبال ايجاد يك مانع جدي براي ورود قاچاق كالا به تهران هستيم تصريح كرد: ريشه يابي قاچاق كالا و ارز در استان تهران انجام مي شود تا قاچاقچيان دانه درشت شناسايي و خلع يد شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار