رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران سخنان عضو دیگر شورای شهر تهران را تشویش اذهان عمومی دانست.
کد خبر: ۱۳۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 24 November 2015
احمد دنیامالی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با انتقاد از نطق پیش از دستور حافظی گفت: بیش از 90 درصد صحبت‌های این فرد تشویش اذهان عمومی است.

وی با بیان اینکه قرار بود درخصوص گزارشات حسابرسی تا ارزیابی کامل موضوعات این گزارشات رسانه‌ای نشود، گفت: به این شکل و شمایلی که حافظی مطرح کرد، همه تصور می‌کنند که این مطالب درست است.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به نکته‌ای در نطق حافظی درخصوص تخلف شرکت بهره‌برداری مترو گفت: مگر خانه‌های شرکت بهره‌برداری مترو گم شده است؟ درست است که اسناد به دست حسابرس نرسیده اما خانه‌ها که گم نشده است.

دنیامالی افزود: حافظی عنوان کرده که پنج میلیارد تومان برای پرسنل شهرداری سرمایه‌گذاری کرده در حالی که این پول از محل کسورات قانونی قراردادها در بانک ذخیره شده و اگر کسی برای پرسنل گام بردارد در راه رضای خداست.

وی افزود: سوال من این است که چرا از سال 88 حسابرس به غیر از چند مورد، موضوع حسابرسی شرکت‌های شهرداری را مثبت ارزیابی کرده اما حالا حسابرسی از سال 88 تمامی اسناد را کنار می‌گذارد و عدم اظهارنظر و... می‌گوید و این معضلی برای مدیریت شهری است.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: اگر آیین‌نامه داخلی شورا را داشتیم، هر عضوی به خود اجازه نمی‌داد که هر صحبتی را بیان کند و به نظرم صحبت‌های حافظی در راستای تشویش اذهان عمومی بوده و این جرم است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار