عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران از وضعیت درختان پارک ویزان اظهار نگرانی کرد و گفت: درختان این پارک به دلیل نامشخصی در حال از بین رفتن است و احتمال سقوط درختان آن وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 17 November 2015
اسماعیل دوستی در دویست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری خارج از دستور به وضعیت پارک لویزان اشاره کرد و گفت: بنده به تازگی گذری از پارک لویزان داشتم و به تازگی مشاهده کردم که درختان این پارک در حال از بین رفتن است.

وی با بیان اینکه از آقای حقانی یا حافظی می‌خواهم بازدیدی از این پارک داشته باشند، گفت: بنده نمی‌دانم علت بروز این مسئله چیست آیا عده‌ای به دنبال منافع خود هستند یا خیر ولی معتقدم مشکلی ایجاد شده چرا که ریشه اکثر درخت ها بیرون افتاده و احتمال سقوط درختان وجود دارد.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران در ادامه اظهارات خود به ارائه گزارش شورایاران در صحن شورای شهر اشاره کرد و گفت: چه اشکالی دارد که گاهی جلسات شورای شهر را در شورایاری‌های محلات برگزار کنیم و در جمع آنها حضور داشته باشیم. 

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز ضمن بیان نکاتی درباره رونق بخشیدن به وضعیت شورایاری‌ها، گفت: پیشنهاد می‌کنم هر 15 روز یک بار شورایاران از ساعت 8 صبح در جلسه حضور یابند و به ارائه گزارش بپردازند.

پیشنهاد چمران به رأی گذاشته شد و با اکثریت آرا به تصویب رسید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار