کد خبر: ۱۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰ 11 March 2015
رییس ستاد هماهنگی چهارمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران گفت: 25هزار نفر نیروی اجرایی شامل نیروی انتظامی، خدماتی و نظارتی برای برگزاری انتخابات شورایاری ها حضور خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، مرتضی طلایی در گردهمایی ناظران چهارمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران با بیان اینکه انتخابات پیش رو، پر شور خواهد بود اظهار کرد: ما با پشتوانه قوی مردم این امر اجتماعی را هر چه بهتر به ثمر خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه مقدمات این انتخابات طی یک سال اخیر فراهم شده تاکید کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات قانونی و سالم اندیشیده شده است.

طلایی افزود: شهروندان تهرانی با حضور در انتخابات روز جمعه (22 اسفندماه) همکاری و هماهنگی و تعامل برای حسن خدمت به شهروندان را نشان خواهند داد.

رییس ستاد هماهنگی چهارمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران با بیان اینکه پول و هزینه این انتخابات از جیب مردم است، ادامه داد: می خواهیم زحمت یک ساله مردم را به ثمر برسانیم.

طلایی بیان کرد: هیات نظارت و هیات اجرایی شیوه نامه مشترکی را برای انتخابات تنظیم کرده اند که به دبیران و نیروهای اجرایی ابلاغ شده است.

وی افزود: در این شیوه نامه تمام مشکلاتی که ممکن است در برگزاری انتخابات پیش بیاید، پیش بینی شده و آموزش های لازم به نیروهای اجرایی داده شده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری یکپارچه انتخابات شورایاری های شهر تهران گفت: این انتخابات از جنس مردم است و با انتخابات حاکمیتی تفاوت بسیاری دارد.

طلایی تاکید کرد: انتخابات شورایاری ها در دوره چهارم افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است زیرا امروز برای مدیریت شهری به آرای مردم رجوع کرده ایم.

وی با اشاره به کم نظیر بودن این انتخابات در جهان گفت: اینکه یک نظام حاکمیتی برای اداره محلات خود به آرای شهروندان رجوع می کند در هیچ کجای دنیا دیده نشده است.

رییس ستاد هماهنگی چهارمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران خاطرنشان کرد: انتخابات روز جمعه -22 اسفندماه جاری- از ساعت 9 تا 17 برگزار می شود.

طلایی با بیان اینکه زمان انتخابات قابل تمدید است، افزود: در 354 محله شهر تهران، حدود 2هزار و 500 نفر به عنوان عضو اصلی شورایاری ها انتخاب خواهند شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار