معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 با اشاره به اجرای طرح هایی در راستای روانسازی ترافیکی محدوده از اصلاح هندسی در میدان آزادی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 08 November 2015
فرزاد فرهادیان بابادی با اعلام این خبر گفت: میدان آزادی در محدوده منطقه در طول روز متاثر از بار ترافیکی وسایط نقلیه از سمت غرب پایتخت و شهرک های اقماری اطراف و استان البرز است و همواره در طول سال های گذشته نسبت به روان سازی ترافیکی این بخش از پایتخت اقدامات متعددی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: این میدان به عنوان دروازه غربی پایتخت یکی از نقاط مهم توزیع سفرهای درون شهری است و ساماندهی ، آرام سازی و ایمن سازی ترافیکی آن همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
معاون شهردار منطقه 9 اذعان داشت: برهمین اساس، نظم بخشی و روان سازی جریانات حرکتی در این میدان و ساماندهی و اصلاحات هندسی خیابان اوج ورودی به رینگ بیرونی میدان و همچنین خروجی زیرگذر غربی در نقطه تلاقی با بزرگراه شهید لشگری در دستور کار قرار گرفت.

فرهادیان بابادی با اشاره به تسهیل در عبور و مرور شهروندان و اقداماتی در همین خصوص با هدف افزایش ظرفیت ترافیکی و ارتقا ضریب ایمنی تردد نیز خاطرنشان کرد: همسطح سازی مقابل گذرگاه های عابر پیاده در میدان آزادی نیز در 10 نقطه اجرایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار